Καλώς ήλθατε στο Κέντρο Υποστήριξης (Helpdesk) για τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια.

Για την οργάνωση των αιτημάτων υποστήριξης και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιούμε ένα σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης. Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις. Παρέχεται πλήρες ιστορικό όλων των αιτημάτων σας. Για την υποβολή αιτήματος χρειάζεστε έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Be sure to browse our Frequently Asked Questions (FAQs) before opening a ticket

Το Κέντρο Υποστήριξης (Helpdesk) αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του Υποέργου 2 της Πράξης: "Ανάπτυξη Mεθοδολογίας και Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για τα Γνωστικά Αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης".
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και υλοποιείται σε σύμπραξη από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Please Wait!

Please wait... it will take a second!