Καλώς ήλθατε στο Κέντρο Υποστήριξης (Helpdesk) για τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια.

Για την οργάνωση των αιτημάτων υποστήριξης και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιούμε ένα σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης. Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις. Παρέχεται πλήρες ιστορικό όλων των αιτημάτων σας. Για την υποβολή αιτήματος χρειάζεστε έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση.

Άνοιγμα Νέου Αιτήματος


Παρακαλούμε συμπεριλάβετε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε, ώστε να σας βοηθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να ενημερώσετε ένα αίτημα υποστήριξης που έχετε υποβάλει παλαιότερα, παρακαλούμε συνδεθείτε.

Έλεγχος Κατάστασης Δελτίου


Παρέχουμε αρχείο όλων των τρεχόντων και παλαιών σας αιτημάτων υποστήριξης με όλο το ιστορικό τους.

Μην ξεχάσετε να περιηγηθείτε στο Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) πριν δημιουργήσετε ένα νέο αίτημα

Το Κέντρο Υποστήριξης (Helpdesk) αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του Υποέργου 2 της Πράξης: "Ανάπτυξη Mεθοδολογίας και Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για τα Γνωστικά Αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης".
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και υλοποιείται σε σύμπραξη από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!